December 11, 2017
You can use WP menu builder to build menus


Herankan? Kenapa tiba – tiba Srikandi DAPigs yang juga merupakan ‘Ayam Tambatan’ kepada Lim Kit Siang tu hanya mendiamkan diri bila isu berkaitan kebajikan ahli parti dibangkitkan?

Jika sebelum ini, bukan main lagi Si Dyana DAPigs tu melatah tak tentu arah apabila bulu ketiak dia diusik oleh Ketua Penerangan UMNO Malaysia, Tan Sri Annuar Musa dalam satu ceramah.

Malah, Si Dyana tu juga turut membuat dakwaan bahawa dirinya sudah cukup bijak kerana memilih DAPigs sebagai wadah untuk memperjuangkan isu – isu yang ada kaitan dengan rakyat.

Sedangkan hakikatnya, kewujudan orang Melayu seperti Si Dyana tu hanya dianggap sebagai watak tempelan dan tidak diberikan sebarang perhatian oleh pucuk pimpinan DAPigs.

Bahkan kehadiran orang Melayu yang menyertai DAPigs seperti Dyana hanya sekadar alat propaganda parti bagi menunjukkan seolah – olah parti itu tidak mengamalkan diskriminasi kaum.

Jika benar Si Dyana tu nak memperjuangkan isu – isu berkaitan dengan rakyat, kenapa dia tidak membuat desakan agar pucuk pimpinan DAPigs memberikan bantuan kepada Ahli Parlimen Raub?

Sebaliknya, Si Dyana tu sehingga ke hari ini hanya mendiamkan diri dan tidak tampil membuat desakan agar Ahli Parlimen DAPigs itu mendapatkan rawatan perubatan yang lebih baik.

Tidakkah itu membuktikan bahawa Dyana hanya sekadar menjadi boneka yang diperalatkan oleh DAPigs untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka semata – mata?

ATAU, adakah Si Dyana itu juga turut berpendirian bahawa penyakit yang sedang dideritai oleh Ahli Parlimen Raub itu pada ketika ini tidak ada sebarang kaitan pun dengan parti mahu pun pemimpin – pemimpin DAPigs yang lain???



Source link

admin

Comments are closed.

Show Buttons
Hide Buttons
%d bloggers like this: