January 17, 2018
You can use WP menu builder to build menus


SELEPAS diumumkan sebagai calon Perdana Menteri Pakatan. usaha menyucikan Mahathir sudah bermula dengan paling agresif (selain partinya sendiri) ialah parti PAN.

Walaupun PAN disailang dari segala segi oleh parti bunga sekalipun ada struktur dan segala macam berkaitan pengurusan parti politik dari parti tersebut tapi sebagai parti yang ditubuh DAP untuk memecah belahkan orang Melayu, kena main peranan jugaklah walaupun nampak jelas kena tindas.

Memandangkan yang cuba nak sucikan Mahathir ini ialah orang yang pernah mengutuknya di tahap maksima tak berapa lama dahulu, sudah tentulah apa pun perkataan yang keluar mesti nampak kelakar.

Sepertinya dakwaan Mahfuz konon Mahathir ini lebih baik dari Datuk Seri Najib Tun Razak.  Apa kelakar dakwaan macam itu?

Dengan macam mana Mahathir lebih baik dari Najib?  Umur, idea, jasa kepada rakyat, pencapaian, semuanya mengatasi Mahathir sekalipun Najib belum lagi 22 tahun memerintah negara.

Tapi memandangkan yang buat dakwaan ni Mahfuz, apa nak dihairankan sangat?  Dari dalam PAS, keluar PAS masuk PAN, Mahfuz bawak bersama bodohnya sekali.

Nasihat penulis, dari buat kerja sia-sia macam ini lebih baik jelaskan kepada rakyat tentang penolakan PKR terhadap pencalonan Mahathir, itu lebih baik sebab itulah juga yang dicakapkan banyak orang sekarang ni.  Pergi mana pun kalau bab politik keluar, itulah yang penulis dengar sekarang ni.

  • tapi ya betul, sejak dinamakan sebagai calon Perdana Menteri ni, matahari pun semakin jarang nampak kat negara ni.



Source link

admin

No Comments

You must be logged in to post a comment.

Show Buttons
Hide Buttons
%d bloggers like this: