February 25, 2018
You can use WP menu builder to build menus


RAKYAT kalau nak tahu bodoh ke cerdik penyokong Pakatan ni, silalah lihat komen masing-masing di media sosial tentang kebakaran bangunan EPF di Petaling Jaya tengahari tadi.  Berbuih dah cakap puak ni bodoh, tapi ramai taknak percaya.  Kebakaran bangunan EPF itu bagaimanapun, membuktikan apa yang selama ini kita kata.

Cukup-cukup bodoh punya komen puak-puak ni bagi.

Ada yang kata suwey sebab umum dividen tinggi, cuba nak bakar dokumen sebab nak kalah PRU14, Perdana Menteri jadi punca, caruman nak hilang dan sebagainya. Antara semua ini, komen cuba nak bakar dokumen sebab nak kalah PRU14 tu, penulis nobat sebagai komen paling bodoh antara semua yang bodoh.

Apa hal pulak bangunan EPF yang terbakar, kalah pilihanraya pulak kaitannya?  Tapi jangan terkejut, ini penyokong Pakatan yang kita cakap – memang gen bangang tu siap-siap dah ada dalam badan.  Lepas ini percayalah, akan ada “pencarum EPF” tiba-tiba muncul mendakwa simpanannya hilang.  Tujuannya nak timbul panik dan kemarahan rakyat terhadap kerajaan.

Sementara menunggu siasatan dan sebagainya – walaupun diakhirnya dibuktikan takde duit yang hilang tapi kerosakan pasti telah berlaku.  Kita dah pernah lihat perkara seumpama ini berlaku seperti dalam penipuan Rafizi terhadap Tabung Haji.

Bukan ini saja, pernah kilang bijih jadi kilang nuklear, pemimpin dituduh pembunuh tanpa ada bukti yang nyata, bangla 40k, NFC, 1MDB, RM 42 billion tak hilang dikatakan hilang dan sebagainya.  Ini semua mereka, Pakatan, pembangkang, Mahathir.  Sebab itu bila kerajaan nak perkenal akta banteras cerita palsu, puak ini nombor satu halang sebab dapat jadi ahli parlimen masing-masing tu, sebab cerita-cerita tak betul macam inilah.

Justeru, rakyat fikir sajalah adakah ini dia bentuk kerajaan yang didokong penipu, peliwat dan mayat hidup ini boleh dibenar untuk memimpin negara?  Ke arah mana nak kita lemparkan negara kita ni sebenarnya dengan orang-orang tak cukup akal ni  macam ini memimpin negara kita?



Source link

admin

No Comments

You must be logged in to post a comment.

Show Buttons
Hide Buttons
%d bloggers like this: